WYDARZENIE PRZEŁOŻONE NA NOWY TERMIN - 31.05 - Czytaj więcej
Wywiad z marką Limitless

Za każdym razem powtarzamy, że targi WOW Fashion Select to przede wszystkim pasja. Łączymy ludzi kochających modę, poprzez jej tworzenie do osób bawiących się pod kątem stylu.

Nasi partnerzy oraz wystawcy to osoby z wizją, pasją i miłością do mody. Mamy przyjemność przedstawić Wam markę Limitless, która pojawi się na wydarzeniu w strefie wystawienniczej. To wyjątkowa marka charakteryzująca się ogromnym doświadczeniem budowanym na przestrzeni lat.

Zachęcamy Was do przeczytania wywiadu z właścicielką marki, która z ogromnym zapałem robi to, co naprawdę kocha.

1. Skąd pomysł na stworzenie marki?

Dorastałam w Polsce, gdzie moi rodzice założyli odnoszącą, sukcesy firmę obuwniczą. Firma zajmowała się zarówno stylistyką, jak i produkcją obuwia sprzedawanego w Europie Wschodniej i Rosji. Jednak w roku 2012, w wyniku zmian gospodarczych dotyczących małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, nasza firma nie zdołała konkurować z dużymi koncernami modowymi i została zamknięta. Zdecydowałam się opuścić Polskę i zamieszkać w Szwajcarii, gdzie studiowałam zarządzanie procesami designu przemysłowego w Lucernie. Podczas mojego pobytu w Szwajcarii eksperymentowałam z nowymi formami projektowania i wprowadzania na rynek produktów modowych. W roku 2019, postanowiłam reaktywować naszą rodzinna firmę i wykorzystać moje doświadczenie oraz edukacje w dziedzinie designu, zarządzania marką i zrównoważonego rozwoju.
Mój model biznesowy stworzyłam wokół odpadów skórzanych, które pamiętałam jako niedoceniane źródło nowej mody. Chciałam również ponownie rozważyć sposób postrzegania i doceniania pracowników, zwłaszcza tych po 50-tym roku życia, o wyjątkowych umiejętnościach, na które negatywny wpływ może mieć zwiększona automatyzacja dużych firm modowych. Dlatego też nazwa LIMITLESS (nieskończoność) odzwierciedla nieograniczoną moc, którą wszyscy posiadamy by wprowadzać małe zmiany, które często mają większe znaczenie, niż myślimy. LIMITLESS to nie tylko marka, to misja wprowadzenia pozytywnych zmian w życie ludzi, od mężczyzny, który z sercem kroi ręcznie kształt każdej torby, do kobiety, która nosi ją z dumą w codziennym życiu. LIMITLESS to bardziej zrównoważona przyszłość dla ludzi i planety z nieograniczonymi możliwościami pozytywnych zmian.

2. Kim jest Klient marki?

Kobiety między 26 a 65 rokiem życia. Świadome konsumentki, kochające piękno, mode, ponadczasowość i wielofunkcyjność.

3. Jakie mają Państwo plany na rozwój marki?

W tym roku planujemy nawiązać współprace z butikami w Polsce oraz Szwajcarii. Staramy się o pozyskanie inwestorów, których dofinansowanie pomoże nam w rozbudowie strategii marketingowej oraz linii produkcyjnej obuwia.

4. Gdzie można znaleźć Pana/Pani produkty?

Na targach niezależnych wystawców takich jak WOW, Mustache, Slow Fashion.

5. Skąd czerpie Pan/Pani inspiracje?

Najbardziej inspirują mnie prawdziwe kobiety, często zabiegane, zapominają jakie są cudowne, specjalne, jedyne w swoim rodzaju. Każda torba LIMITLESS jest inna, unikatowa, tak jak każda z nas jest inna, dlatego taka wyjątkowa.

6. Jak radzi sobie Pan/Pani z sezonowością?

Sezonowość to przejście z ciemnych tonacji w jaśniejsze, torby LIMITLESS są ponadczasowe, nie podążają za zwariowanym światem nadmiernej konsumpcji. LIMITLESS to misja. Wychodzę z założenia, że jeśli przychodzi do mnie klient i kupuje skórzaną torbę, ona ma być uszyta tak, żeby mogły ją nosić jeszcze jego dzieci i wnuki.

7. Planuje Pan/Pani poszerzenie swojej marki na dodatkowe produkty?

Tak, obuwie.

8. Co doradziliby Państwo osobom, które marzą o otworzeniu swojej marki?

Be limitless. Be Yourself. Czyli, nie miej granic, bądź sobą. To motto, ukształtowało moją markę. Jeśli podążasz za swoim sercem, pragnieniami to znaczy, że masz wizje. Ludzie nie kupują jedynie produktów, oni kupują Twoja wizje.

Dominika Pluska

Newsletter
Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z WOW Fashion