WYDARZENIE PRZEŁOŻONE NA NOWY TERMIN - 31.05 - Czytaj więcej
Wywiad z marką Lezerton

Zachęcamy do przeczytania nowego wywiadu z twórcą marki Lezerton. Lezerton to marka ręcznie wykonywanych wyrobów skórzanych, założona w Polsce. Tworzą ekskluzywne akcesoria skórzane o najwyższej jakości, takie jak plecaki, torebki oraz inne.

1. Skąd pomysł na stworzenie marki?

Marka została stworzona w Krakowie jako niszowy koncept dla wąskiego grona klientów – mała pracownia - kaletnik – typowa marka handmade, w 2019 roku przejmując markę Lezerton miałem dwa cele. Po pierwsze stworzyć z Lezertona markę międzynarodową i tym samym udowodnić jak polski brand może skutecznie podbijać rynki światowe, po drugie stworzyć osobną kolekcję dla
stylistów fryzur wykorzystując piękno naturalnej skóry oraz wypracowane moje doświadczenie na tym polu.

2. Kim jest Klient marki?

Naszym klientem jest osoba z poczuciem estetyki dbająca o detale i z potrzebą wyrażania siebie poprzez charakterystyczną klasykę . Zapach, najwyższa jakość skóry oraz idealność w tworzeniu to uczucia związane z noszeniem naszych produktów.

3. Jakie mają Państwo plany na rozwój marki?

Widząc potrzeby i trendy rynku – w najbliższych planach chcemy wprowadzić produkty ze skór wegańskich. Ponadtto chcemy się otworzyć na nowe rynki , planujemy dystrybucję w USA i Skandynawii.

4. Gdzie można znaleźć Pana produkty?

Jesteśmy dostępni na naszej stronie internetowej www.Lezerton.com, a w najbliższych miesiącach otwieramy własny SHOWROOM w Tarnowie.

5. Skąd czerpie Pan inspiracje?

Z racji moich częstych wyjazdów zagranicznych i obserwacji innych kultur inspiracja do tworzenia nowych produktów przychodzi sama. Z naszym kreatywnym kaletnikiem musimy się chamować ponieważ jest tyle koncepcji :)

6. Jak radzi sobie Pan z sezonowością?

W gorących okresach skupiamy się na dużej ilości produkowanych akcesoriów oraz dbaniu o terminowość dostaw do naszych klientów. Ogrom klientów oraz ich pomysły na prezenty produktów naszej marki wytwarza w nas wielką odpowiedzialność za dostarczenie produktów na czas.

7. Planuje Pan poszerzenie swojej marki na dodatkowe produkty?

Tak oczywiście – nasz zespól codziennie bada rynek oraz tworzy nowe prototypy. Oprócz już wspomnianej wcześniej planowanej linii wegańskiej mamy w naszej ofercie linię dedykowaną stylistom fryzur. Natomiast całość to niespodzianka którą możecie śledzić na
naszych social mediach.

8. Co doradziłby Pan osobom, które marzą o otworzeniu swojej marki?

W dzisiejszych czasach prowadzenie własnego biznesu to często koszt w innych sferach życia więc trzeba przygotować się na determinację, konsekwencję w działaniu oraz oddanie się pasji. Dobry pomysł to połowa sukcesu , pozostała część to ciężka praca i zaangażowanie całego zespołu w sukces firmy.

Wojciech Jewuła

Newsletter
Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z WOW Fashion