Wywiad z marką L37

Drodzy,

przygotowaliśmy dla Was serię cotygodniowych wywiadów, które będą się ukazywały w każdy piątek na naszej stronie w aktualnościach.

W dniu dzisiejszym chcemy Wam przedstawić markę L37.

Loft37 to pierwsza na rynku marka personalizowanego obuwia. Tu oprócz gotowych kolekcji można kupić buty samodzielnie zaprojektowane. Wystarczy wybrać model, fakturę i kolor skóry oraz ulubione dodatki, a nawet wyhaftować swoje inicjały. Buty Loft37 są ręcznie szyte, z najlepszej jakości komponentów i z dbałością o detale. Zaprojektowane z myślą o tym, by być tajną bronią kobiet i dodawać im pewności siebie w każdej sytuacji.

Serdecznie zapraszamy do przeczytania wywiadów z twórczyniami marki!

1. Skąd pomysł na stworzenie marki Loft 37?

Z przyjaciółką Pauliną Kalińską chciałyśmy zmienić swoje życie i mieć własną firmę. Obie byłyśmy przedsiębiorcze i gotowe do nowych wyzwań.
Paulina była architektem wnętrz, wiele lat pracowała w Elle i Instyle, ja natomiast byłam świeżo po studiach prawniczych i wiedziałam, że nie chcę pracować w zawodzie.
Moi rodzice od lat prowadzili produkcję obuwia a ja o butach wiem wszystko ponieważ wiedzę wyssałam z mlekiem matki.
Korzystając z zaplecza rodziców zrobiłyśmy pierwszą kolekcję : oczywiście na tzw krechę:-) i tak to się zaczęło. Teraz Pauliny nie ma już w firmie, prowadzę ją razem z Jackiem Trojanowskim moim nowym wspólnikiem.

2. Kim jest Klient marki Loft 37?

Kobietą:-) Uwielbiamy nasze klientki. To fantastyczne babki z mega ciekawymi historiami życiowymi.
To kobiety ambitne, odważne, silne, konsekwentne. Zawsze realizują swoje marzenia, sięgają po nie.
Garściami czerpią z życia.

3. Jakie mają Państwo plany na rozwój marki?

Marka rozwija się swoim tempem. Nauczyliśmy się, że takie szybkie tempo i podejmowanie nagłych decyzji nie sprzyja rozwojowi marki. Wiele razy popełniliśmy błędy ale cieszymy się z nich ponieważ dzięki nim teraz jesteśmy mądrzejsi a nasza marka jest silniejsza i lepsza.
Z pewnością na ten moment rozwijamy się międzynarodowo. Jesteśmy widoczni na zagranicznych rynkach, rozwijamy dystrybucję w USA. Mogę powiedzieć z wielką radością że nasza marka jest globalna.

4. Gdzie można znaleźć Państwa produkty?

Na naszej stronie www, w naszym butiku przy ulicy mokotowskiej w warszawie ale również na portalu zalando , e-obuwie, asos, a także na wielu innych zagranicznych portalach.

5. Skąd czerpią Państwo inspiracje?

Z kobiet, z wybiegów, z otaczającego nas świata. Inspiracje są na każdym rogu. Dużo podróżuję i to również uwalnia moją głowę i inspiruje. Ale wydaje mi się, że największą inspiracją są inne kobiety.

6. Jaki jest Państwa stosunek do zmieniających się trendów?

Oczywiście w naszych kolekcjach trendy są widoczne i zawsze się pojawiają , ale mamy do nich zdrowy stosunek. Przede wszystkim tworzymy dla kobiet i nie chcemy być niewolnikami trendów.

7. Jakie różnice widzą Państwo pomiędzy branżą Fashion w Polsce a za granicą?

Niewielkie, myślę, że branża fashion wszędzie rządzi się takimi samymi prawami. Nawet w USA istnieją bardzo podobne reguły do tych które mamy w Europie.

8. Co doradziliby Państwo osobom, które marzą o otworzeniu swojej marki modowej?

Przede wszystkim podążanie za własną intuicją. Nie wolno analizować, słuchać się milionów doradców, którzy mają dla nas ,,złote rady".
Zawsze odpowiedź jest w nas i jeżeli mamy marzenia, pasję i wizję to po prostu ją realizujmy.

Newsletter
Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z WOW Fashion