Vesna Store - Prawdziwe piękno jest w każdej z Was!

Vesna jest firmą rodzinną, zrodzoną z pasji oraz pragnienia tworzenia wyjątkowych produktów dla prawdziwych dam. Marka Vesna powstała z myślą o kobietach ceniących prawdziwą elegancję, piękno, a nade wszystko jakość materiałów i wykonania.  Marka szyje wyłącznie w Polsce z najlepszych tkanin, dbając o to, by sukienki,podkreślały  kobiecość oraz towarzyszyły przez wiele lat. Jej motto to: "Prawdziwe piękno jest w każdej z Was!"

 Kiedy rozpoczęła się Twoja przygoda z projektowaniem?

Natalia Kowalke Łepek: Swoje pierwsze kroki w projektowaniu zaczęłam stawiać w szkole średniej. Były to amatorskie szkice elementów garderoby ówczesnej nastolatki, zaczerpnięte z modowych czasopism, takich jak Filipinka. Wtedy papierowe czasopisma były głównym motorem dla nastoletniej wyobraźni. Rysowanie rozwinęłam na kursie rysunku, na który uczęszczałam w klasie maturalnej. Parę lat później odbyłam kurs szycia i podstaw konstrukcji odzieży, co w obecnej chwili przynosi wymierne korzyści. Projektantką mody z wykształcenia nigdy jednak nie zostałam, co nie przeszkodziło mi, by rozwinąć swoją pasję projektując dla marki Vesna.

 Do kogo kierujesz swoją markę?

Natalia Kowalke Łepek: Nasze produkty dedykujemy kobietom, pragnącym podkreślać swoje naturalne piękno strojami klasycznymi a jednocześnie eleganckimi. Tym, które przy swoich wyborach kierują się jakością i wysokim standardem odszycia.

Paweł Kalinowski: Nie zapominajmy, że dla wielu kobiet ubrania to nie tylko pozszywane kawałki tkanin. Ubrania przede wszystkim wyrażają to kim jesteśmy. Przekładają mentalność, usposobienie na to, co widoczne dla innych na pierwszy rzut oka. Są ozdobą każdej chwili, dlatego pragniemy, by nasze sukienki nadawały tym chwilom wyjątkowej oprawy. Dążymy do tego, by nasze klientki w każdej sytuacji czuły się jak damy. To właśnie dla prawdziwych dam tworzymy nasze kolekcje.

 Jaki masz plan na jej dalszy rozwój?

Natalia Kowalke Łepek: Chcielibyśmy oprócz sukienek tworzyć pozostałe elementy garderoby kobiecej.

Paweł Kalinowski: Naszym głównym celem, jako marki stawiającej pierwsze kroki w branży, jest dotarcie do potencjalnych klientek. To klucz do dalszego rozwoju i wyznacznik tego, w jakim kierunku powinniśmy podążać. Pragniemy tworzyć nasze kolekcje niejako wspólnie z naszymi klientkami, bo tylko w taki sposób możemy perfekcyjnie odpowiedzieć na ich realne potrzeby. W dalszej perspektywie planujemy tak poszerzyć naszą ofertę, by była ona kompletna – by nasze klientki mogły znaleźć u nas wszystko czego potrzebują. Plany na kolejne lata zakładają silną ekspansję na rynku polskim, ale także zagranicznym. Już w najbliższym czasie zainaugurujemy sprzedaż dedykowaną krajom Europy zachodniej. Naszą długofalową aspiracją jest budowanie silnej pozycji polskich marek odzieżowych premium na rodzimym jak i zagranicznym podwórku.

Gdzie można znaleźć kolekcje Vesna Store? Nad czym obecnie pracujecie?

Natalia Kowalke Łepek: Pracuję nad najbliższą kolekcją marki Vesna. Sukienki dostępne są w naszym sklepie internetowym na www.vesnastore.com.

 Skąd czerpiecie inspiracje?

Natalia Kowalke Łepek: Uwielbiam modę sprzed lat! Lata międzywojenne, powojenne, aż do lat 60 ubiegłego wieku. Wtedy kobieta zakładała na siebie sukienkę bądź spódnicę właściwie każdego dnia, bez względu na okazję i cel wyjścia. Marzy mi się, aby to wróciło. Elementy retro są i będą nieodzowną częścią marki Vesna.

 Co w segmencie modowym jest teraz "modne", jak dostosowujecie się do ciągle zmieniających się trendów?

Natalia Kowalke Łepek: Nie jest naszym celem gonić trendy. Skupiamy się na własnej filozofii, za którą chcemy podążać. Wyznajemy, że klasyczne fasony i wzory obronią się w każdej sytuacji, a przy tym na wiele lat będą ozdobą kobiecej garderoby. Właśnie takie produkty chcemy tworzyć.

 Jaką widzicie różnicę pomiędzy branżą modową w Polsce a za granicą?

Natalia Kowalke Łepek: W moim odczuciu rodzime marki modowe stają się dla nas coraz ważniejsze. Zaczynamy kupować to, co Polskie i przede wszystkim dostrzegamy tego mocne strony. Kiedyś tendencja była odwrotna, znaczenie miała dla nas marka zagraniczna. Cieszę się, że coraz częściej dostrzegamy zalety w Polskich produktach i dzielimy się nimi wśród znajomych oraz w mediach społecznościowych. Moim zdaniem, to jedna z form współczesnego patriotyzmu.

  Czym jest dla Vesna Store udział w targach?

Natalia Kowalke Łepek: Udział w targach, to przede wszystkim możliwość spotkania naszych klientek i zaprezentowania sukienek „na żywo”. Chcemy dać im możliwość dostrzeżenia piękna i jakości naszych produktów w bezpośrednim kontakcie.

 Natalia, co poradziłabyś osobom, które marzą o projektowaniu?

Natalia Kowalke Łepek: Projektowanie to piękna umiejętność rozwijająca kreatywność i duszę. Zachęcam każdego, kto nosi w sercu zamiłowanie do tworzenia, aby rozwijać się w tym kierunku. Hobbystyczne projektowanie, z czasem może przekształcić się w komercyjne zajęcie. To natomiast daje nam możliwość, aby pracę połączyć z pasją i na co dzień  robić to, co przynosi satysfakcję i spełnienie. Pamiętajmy, że marzenia same się nie spełniają – to my spełniamy marzenia!

Dziękujemy za rozmowę. Do zobaczenia na Targach WOW Fashion.

.........
Targi WOW Fashion
1 września 2019 r.
PGE Narodowy

Newsletter
Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z WOW Fashion