Nowa data targów WOW Fashion Select - Czytaj więcej
Rozmowa z Anną Rybi, projektantką marki RARA

Marka RARA jest nowością na rynku. Kolekcje biżuterii marki są w gatunku sztuki użytkowej, wykraczające ponad poziom rzemiosła. W projektach widoczny jest ogromny szacunek do twórcy oraz przyszłego użytkownika. Marka RARA prowadzona jest konsekwentnie w segmencie premium. Jedną z podstawowych wartości marki RARA jest szczególne dbanie o wysoki poziomu obsługi i zadowolenia Klienta. Porozmawialiśmy z projektantką marki o jej początkach w branży i planach na przyszłość. 

Kiedy rozpoczęła się Twoja przygoda z projektowaniem?

Na studiach architektonicznych na Politechnice Warszawskiej.

Do kogo kierujesz swoją markę?

Do osób dla których ważne są relacje rodzinne lub biznesowe. Chcących dać wyraz swojemu zaangażowaniu, ucieszyć bliskich lub sprawić prezent sobie samemu.

Jaki masz plan na jej dalszy rozwój?

Systematyczne wzbogacanie portfolio o nowe modele biżuterii, dbanie o relacje z Klientami oraz otworzenie punktu stacjonarnego/showroom-u.

Gdzie można znaleźć Twoje kolekcje?

Głównie w internecie, mam swój sklep online oraz prowadzę swoje social media.

 Skąd czerpiesz inspiracje?

Na pierwszym miejscu są potrzeby Klienta. Szukam rozwiązania projektowego pasującego do wielu parametrów m.in. osobowości, stylu życia, sylwetki i naturalnie również budżetu. Najpierw określam oczekiwany efekt, a potem dobieram środki bazując na swojej wiedzy.

Co w segmencie modowym jest teraz "modne", jak dostosowujesz się do ciągle zmieniających się trendów? 

Tworzę rzeczy o wysokiej wartości, wręcz niezniszczalne, a więc wzornictwo również jest ponadczasowe. Piękno jest modne zawsze.

Jaką widzisz różnicę pomiędzy branżą modową w Polsce a za granicą?

W Polsce czujemy się bezpieczniej nie wychodząc poza schematy. Jednocześnie mamy ogromną fantazję oraz głód jakości i piękna. Polacy szukają odpowiedzi na swoje potrzeby, których nie było jeszcze kilka lat temu.

Czym jest dla Ciebie udział w targach? 

To możliwość poznania nowych osób, usłyszenia opinii, zaprezentowania marki.

Nad czym obecnie pracujesz?

Nad kolekcją do showroom-u bazującą na wartościach rdzennie polskich.

Co poradziłabyś/poradziłbyś osobom, które marzą o projektowaniu?

Zacznij, a potem ćwicz, ćwicz, ćwicz.

 

Dziękujemy za rozmowę. Zapraszamy na stoisko marki na targach WOW Fashion.

..........
Targi WOW Fashion
1 września 2019 r.
PGE Narodowy

Newsletter
Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z WOW Fashion