Wywiad z twórczynią marki Julii Ring

1. Skąd pomysł na stworzenie marki?

Marka Julii Rings została założona w 2020 roku. Pomysł na stworzenie marki powstał dzięki fascynacji kamieniami – ich mocą, kolorami i blaskiem.
Pierwsze projekty powstały w Wiedniu, gdzie mieszkałam przez pół roku. Po powrocie do Warszawy kontynuowałam tworzenie biżuterii i prowadzenie Instagrama, na którym publikowałam nowe prace i zdobywałam nowych klientów. Te działania zmotywowały mnie do kontynuowania sprzedaży i założenia własnej firmy, ponieważ moja biżuteria spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony klientów.
Do wyrobu biżuterii używam kamieni naturalnych (szlachetnych i półszlachetnych), naturalnych pereł hodowlanych, nici jedwabnych i nylonowych oraz innych materiałów.
Uzupełnienie biżuterii stanowi srebro, srebro złocone i stal szlachetna. Każda rzecz tworzona jest ręcznie w mojej pracowni, w której potrafię zaszyć się na cały dzień i tworzyć nowości. To sprawia, że jestem szczęśliwa i spełniona.

2. Kim jest Klient marki?

Klientem marki są osoby w każdym wieku. Julii Rings posiada produkty, które są uniwersalne. Tworzę biżuterię wakacyjną (której uzupełnieniem są kolorowe koraliki, zawieszki z muszelkami oraz kamienie naturalne), codzienną (której uzupełnieniem są głównie kamienie naturalne) oraz elegancką, pasującą do wieczornych kreacji (której bazę stanowią naturalne perły hodowlane).
Klientem marki są także osoby poszukujące personalizowanej biżuterii, która pasuje do ich znaku zodiaku oraz osoby poszukujące pomysłu na oryginalny prezent. W razie potrzeby klienta, pomagam w doborze konkretnych kamieni.

3. Jakie mają Państwo plany na rozwój marki?

W drugiej połowie września 2021 zostanie otwarty sklep internetowy, w którym regularnie będą pojawiać się nowości. Oprócz tego w planach są kolejne targi, w których Julii Rings będzie uczestniczyć jako wystawca.
Marka Julii Rings sukcesywnie zdobywa także rozgłos na Instagramie, gdzie regularnie publikowane są nowości i sama właścicielka aktywnie się tam udziela. W związku z tym, planem na rozwój firmy jest również docieranie do nowych, potencjalnych klientów za pomocą tej platformy.

4. Gdzie można znaleźć Pana/Pani produkty?

Obecnie zakupu produktów można dokonać poprzez Instagram @Julii_rings. Zamówienia przyjmowane są w skrzynce prywatnej. Jak zostało już wspomniane w wywiadzie, w drugiej połowie września 2021 zostanie otwarty sklep internetowy. Oficjalna informacja o otwarciu sklepu pojawi się na Instagramie.

5. Skąd czerpie Pan/Pani inspiracje?

Inspiracje czerpię przede wszystkim z pięknych miejsc, które zwiedzam oraz z obserwacji otaczającego nas świata. Duża część projektów jest zachowana w klimacie minimalistycznym oraz boho, ponieważ bardzo fascynuje mnie połączenie tych dwóch stylów. Parę miesięcy temu swoją ofertę rozszerzyłam o biżuterię z naturalnych pereł hodowlanych. Jako że fascynują mnie klimaty retro/vintage oraz moda lat 20, to uznałam, że będzie to idealny ruch. Uwielbiam oglądać stare fotografie Audrey Hepburn, Marilyn Monroe czy Księżnej Diany, które często wybierały perły jako dodatek do ubrania, czy przeglądać inspiracje modowe domów mody takich jak Dior czy Chanel, które w swojej ofercie posiadają wiele stylizacji z dodatkiem pereł.

Czasami, gdy mam chęć na robienie nowych projektów, ale nie mam na nie pomysłu, po prostu idę do mojej garderoby i wyobrażam sobie jaka biżuteria pasowałaby konkretnie do danego ubrania.
Inspiruję się także kamieniami – ich właściwościami i kolorami. Staram się dobierać kamienie biorąc pod uwagę energię, którą posiadają. Uważam, że biżuteria z kamieni nie jest tylko zwykłym dodatkiem do codziennego stroju, ale rzeczą, która nas określa i definiuje.

6. Jak na działalność firmy wpłynęła pandemiczna sytuacja na świecie?

Uważam, że sytuacja pandemiczna pozytywnie wpłynęła na działalność firmy. Ludzie znaczną część swojego życia spędzali w domach, co przełożyło się na ilość czasu jaki poświęcali na surfowanie po internecie i portalach społecznościowych. Dzięki regularnym działaniom jakie prowadziłam na Instagramie Julii Rings, udało się dotrzeć do bardzo dużej ilości nowych klientów. Duża część z nich to obecnie stali klienci.

7. Planuje Pan/Pani poszerzenie swojej marki na dodatkowe produkty?

Oczywiście. Nowe produkty są regularne dodawane do oferty. Tworzenie nowych projektów sprawia mi ogromną radość i fascynację. Często pojawiają się też produkty, które dostępne są tylko w jednym egzemplarzu.

8. Co doradziliby Państwo osobom, które marzą o otworzeniu swojej marki?

Żeby podążali marzeniami, nie poddawali się i robili to co kochają! Najważniejsze jest posiadanie pasji i determinacja, które w przyszłości mogą przełożyć się na założenie własnej firmy.

Newsletter
Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z WOW Fashion